quinta-feira, 29 de maio de 2014

this blue comes from God...

 
 
 
 
 



Versão adaptada ao Crioulo de Cabo Verde
 
 
 
 
Na sabura dum estória
E na quêbrante dum amor
Mar ta contá bôs sêgred
E de-meus tâ fcá chei de cor
 
Cima se esse azul de bóssa
Ta  caísse de céu e ta bem de Deus
E  mim m’sintisse que bô ta vivê
Na bôs sonho e na de-meus tambê.
 

Cada onda que ta xquêbrá na praia
E que ta rolá n’areia
Ta parcê um braça
Braça pa munde intêr

 
Mim, quónde m’ ta spiá esse mar de Cristo
Esse mar d’ága limpe e paradim
M’ ta tchóbe fcá co nha destine
Paquê nha alma ê de-bóssa
 
E quónde sol cambá
Cansóde de tónte brilhá
Nôte ta bem e  lua ta nascê
 Mais graça m’tem  de crêb tcheu.

 

Som daquele morna
Que vente spaiá  nesse ilha
Ta  tchá um sentimente
Que ta vróbe moda um fidjo

 
Graça de f’cá prali
Razon de nha grande amor
 Um partida bem triste
De quem sabê tudo de bô
 
Nani Carvalho/ArmandoLima Jr (Manduka)

Sem comentários:

Enviar um comentário

Um pensamento e o segredo...

 Um maravilhoso silêncio flutua sobre todos os meus erros mais perdoáveis, quero a emoção cúmplice dos meus versos, que me falam constanteme...